Haakpatroon schaap

Knuffelschaap van ca. 35 cm hoog 

met aan de achterkant een ritsvakje.

Dit patroon kan ik helaas niet meer leveren, omdat ik het document en de foto's ben kwijt geraakt.
Zodra ik tijd heb, haak ik het schaap nog eens zodat ik het patroon nog eens kan uitschrijven.
 


 
 
 


Heel erg leuk om te haken!


en helemaal niet moeilijk.

 

 


Het patroon is duidelijk en overal voorzien van foto's.



Wat heb je nodig?

Zeeman-garen 'Kim, of een ander pluizig garen, Zeeman Sparkle en Zeeman Tweed; van elk iets minder dan 1 bol.


.pdf patroon / werkbeschrijving 


Mocht je er toch niet helemaal uit komen, dan mag je me altijd mailen of bellen.



Patroon + tutorial
(.pdf - per email)

Prijs:

     €  3,50





Wil je bestellen?

Stuur een leeg mailtje aan



dan ontvang je per omgaande betaalinstructies.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten