Minnie Mouse tasje. Gratis haakpatroon en tutorial!


GRATIS HAAKPATROON Minnie Mouse tasje

Gehaakt tasje met schouderband met kralen

Het gehaakte tasje maak je van het gratis haakpatroonGratis patroon gehaakt tasje Minnie Mouse met applicatie





Portemonneetje, gratis haakpatroonDuidelijk gratis e-book van 8 pagina's. Makkelijk haakpatroon


e-book van 8 pagina's; duidelijk haakpatroon, download gratis

Het tasje heeft een Minnie Mouse applicatie en als je wilt, kun je het portemonneetje er ook bij haken. Beschreven is ook hoe je de voering naait en hoe je de schouderband met kralen moet maken.
 
 
 
 


Je hoeft geen haakexpert te zijn...  dit gratis haakpatroon is super makkelijk.

Het haakpatroontje is beschreven in een ebook-je van 8 pagina's, geïllustreerd met veel foto's.



Als je het tasje van mijn patroon haakt, wil je dan een opmerking hier achterlaten?
En vergeet niet om volger te worden van dit blog, dan word je op de hoogte gehouden van alle nieuwe haakpatronen die ik hier nog ga plaatsen.

Stuur me een foto van je resultaat, dan plaats ik die hier.


DOWNLOAD  HIER  het gratis haakpatroon van het Minnie Mouse tasje....


Haak Happy!





Foto's van anderen die het Minnie Mouse-tasje al gehaakt hebben.
Heel erg bedankt!
Staat jouw foto hier nog niet tussen, maar wil jij jouw foto ook hier terugzien?
Mail 'm aan mij en ik zorg er voor.

Ellen  maakte deze versie voor Yeslin






0 reacties:

Een reactie plaatsen

WIE VOLGT?

Mailtje bij nieuw bericht?

HappyHaken. Mogelijk gemaakt door Blogger.